کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اَدوبی ایلوستریتور حالا برای ویندوز های ARM هم آمده

کامپیوترهای قدرتمند ویندوزی با پردازنده ARM خیلی کاربردی نیستند، مگر اینکه برنامه‌ های مخصوص آن‌ ها وجود داشته باشد. البته می‌شود برنامه‌ های معمولی را هم روی آن‌ ها اجرا کرد، اما سرعت کار کردنشان به اندازه برنامه‌ های اصلی نیست. خوشبختانه، شرکت‌ های زیادی دارند برنامه‌ هایشان را برای این کامپیوترها سازگار می‌کنند.

 

اَدوبی ایلوستریتور حالا برای ویندوز های ARM هم آمده

 

اَدوبی ایلوستریتور جدید ترین برنامه‌ای است که برای ویندوزهای ARM آماده شده. اگر کامپیوتر شما از نوع Copilot+ باشد (مثل سرفیس پرو ۱۱ یا لپ‌ تاپ ۷)، می‌توانید نسخه اصلی ایلوستریتور را روی آن نصب کنید. البته این نسخه هنوز آزمایشی است و ممکن است بعضی جاها مشکل داشته باشد. اگر نمی‌دانید ایلوستریتور چیست، باید بگوییم این یک برنامه برای طراحی گرافیک‌ های برداری است که در کارهای هنری خیلی استفاده می‌شود.

ایلوستریتور سومین برنامه اصلی اَدوبی است که برای ویندوز ARM ساخته شده. فتوشاپ و لایت‌ روم قبلا هم برای این سیستم‌ ها آماده بودند. حالا فقط پریمییر پرو مانده که اَدوبی قول داده تا آخر ماه جولای برای ویندوز ARM بیاورد.

اگر کامپیوتر شما Copilot+ است و به یک برنامه تدوین ویدیوی اصلی نیاز دارید، می‌توانید از دیوینچی ریزولو نسخه ۱۹ استفاده کنید که نسخه آزمایشی آن برای ویندوز ARM آماده شده است.

گرچه همه منتظر کامپیوترهای جدید ویندوزی با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت و پلاس هستند، اما دارندگان کامپیوترهای قدیمی‌ تر مثل سرفیس پرو ۹ ۵G هم می‌توانند از سرعت و کارایی بیشتر نسخه آزمایشی ایلوستریتور لذت ببرند.

اگر تازه کامپیوتر ویندوزی با پردازنده ARM خریده اید و نمی‌دانید کدام برنامه اصلی است و کدام نیست، برنامه مدیریت وظایف را باز کنید، به تب جزئیات بروید و ستون معماری را نگاه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50636 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/10 تعداد مشاهده: 51
سافت گذر